Пропрацювавши в Netflix більше трьох років, Спенсер Піплес залишає компанію. І не просто звільняється, а йде працювати до конкурентів - з 11 листопада він очолить відділ стратегії з нагород в Hulu.
Піплес є одним з найбільш популярних і шанованих публіцистів в сфері голлівудських нагород. 11 років поспіль він працював із Miramax та The Weinstein Co, в 2016 році піднявшись до посади першого віце-президента з маркетингу.
Пізніше він влаштувався в Netflix на посаду директора з нагород, але в липні 2018 року, коли там з'явилася Ліза Табак - віце-президент з нагород та зв'язків із талантами, яка безпосередньо підпорядковується Теду Сарандосу, стало зрозуміло, що кар'єрного просування Піплесу в компанії не бачити. Тому, коли влітку Джина Пенс проміняла позицію директора з нагород в Hulu на таку ж посаду в Apple TV Plus, Піплес став головним претендентом.
Крім обов'язків, пов'язаних із розробкою стратегії завоювання нагород, Спенсер буде керувати рекламними та маркетинговими кампаніями оригінальних фільмів Hulu. Він буде підпорядковуватися Райану Кросбі, віце-президенту компанії з брендінгу і контент-маркетингу.
В цьому сезоні у стримера немає претендентів на «Оскар», тому Піплес, швидше за все, сконцентрується на телевізійних суперниках і довгостроковому плануванні.