Близький той день, коли для того, щоб оцінити новинну картину, не потрібно буде виходити з Facebook. Видання The Wall Street Journal повідомляє, що вкладка з новинами, чутки про яку ходять вже давно, з'явиться в соцмережі вже у жовтні.
Для цього компанія Марка Цукерберга вже уклала ряд договорів із виданнями, які будуть надавати матеріали та заголовки для нового розділу. Зокрема, така угода була підписана з корпорацією News Corp., яка є батьківською компанією для WSJ; Buzzfeed News, The Washington Post і іншими «надійними виданнями», яких налічується майже 200.
На жаль, сума цієї угоди не розголошується, однак раніше повідомлялося, що вартість ліцензій буде залежати від кожного конкретного випадку і варіюватися від декількох сотень тисяч до декількох мільйонів доларів в рік.