На щорічному медіафорумі MIPCOM, який зараз триває в Каннах, представники Amazon заявили про намір компанії розширювати свою присутність на ринках Європи та Азії. Стрімер вже шукає творчих керівників для своїх студій в Італії та Іспанії.
Джеймс Фаррелл - очільник підрозділу, що відповідає за виробництво міжнародного оригінального контенту, і глава європейської гілки Amazon Studios Джорджія Браун навіть оприлюднили особисті адреси електронної пошти - власні та інших керівників Amazon, щоб отримати якомога більше відгуків на вакансії.
Наразі у Amazon є платформи і перспектива розвитку інфраструктури приблизно в 20 основних країнах світу. За словами Фаррелла, міжнародні підрозділи компанії виробляють по 5-10 одиниць оригінального контенту на рік, тому зараз Amazon переходить від кількісної до якісної стратегії, стаючи більш прискіпливою у виборі.
Велика п'ятірка ринків за межами США для Amazon - це Великобританія, Німеччина, Іспанія, Італія та Франція. Фаррелл і Браун шукають «порожній простір» в структурі контенту кожного регіону, який стример заповнить оригінальним контентом у знайомих форматах - документальні серіали, реаліті-шоу, а також фільми.
Поки найбільший успіх супроводжував два європейські проекти сервісу, котрі було створено у співдружності з британською ВВС - драматичний міні-серіал «Надзвичайно англійська скандал» і комедійне телешоу «Погань», відзначене чотирма статуетками «Еммі», в тому числі за кращий комедійний серіал.
Ці проекти користуються великою популярністю у всьому світі, а «Неймовірна місіс Майзел», за твердженням Джеймс Фаррелл, є найулюбленішим шоу піратів у Китаї. Тому тепер у стримера немає питання про те, якім буде новий проект - локальним чи глобальним: весь контент автоматично створюється з перспективою міжнародного поширення.