Навіть найуспішнішим медіабрендам доводиться диверсифікувати джерела своїх доходів, щоб боротися за життя. З цією метою чоловічий журнал Esquire ліцензував лінію чоловічого одягу з обмеженим тиражем.
Колекція під назвою Esquire Edit була створена за участю «10 кращих брендів чоловічого одягу», серед яких Crockett & Jones, The Workers Club, Grenson, Lock & Co, Turnbull & Asser, Belstaff, Bennett Winch, Hawksmill, William & Son і Alice Made This.
«Ми дуже пишаємося тим, що представляємо колекцію Esquire Edit в 2019 році в тісній співпраці з улюбленими брендами. Колекція включає в себе широкий вибір чоловічих предметів першої необхідності, кожен з яких ілюструє майстерність, дизайн і стриману розкіш, які ми так цінуємо в журналі Esquire. Я впевнений, що Edit знайде відгук у наших надзвичайно стильних читачів, а також за межами нашої читацької спільноти», - прокоментувавЧарлі Теасдейл, директор по стилю в Esquire UK.
Одяг і аксесуари продаватимуться з 17 жовтня на сайті esquire.com і в магазинах партнерів, а презентація колекції відбудеться 17-19 жовтня під час триденного заходу Esquire Townhouse 2019 Лондоні.