ВВС, як і кожен європейський мовник, прагне зберегти свою аудиторію від армії трансатлантичних потокових сервісів, яких з кожним роком стає все більше. Тому корпорація готує повну модернізацію свого потокового сервісу iPlayer.
Це відчайдушна спроба впоратися зі змінами, які відбуваються в перевагах аудиторії, а також зберегти актуальність для молодих користувачів. Основні зміни платформи спрямовані на те, щоб з одного сервісу абоненти отримували доступ до всіх існуючих продуктів ВВС - телепередач, подкастів, радіо, прямих трансляцій та іншого контенту. Значною зміною можна вважати і те, що у серпні британський регулятор телерадіомовлення Ofcom дав корпорації дозвіл збільшити час доступу користувача до передач з 30 днів до 12 місяців.
Традиційні телевізійні канали як і раніше становлять значну частку британського мовлення, і компанія має намір приділяти їхньому розвитку не менше уваги, ніж сервісу за запитом, оскільки повний перехід на потокове мовлення несе для корпорації великі ризики. Ще п'ять років тому iPlayer мав частку стрімінгового мовлення 40%, але з приходом Netflix вона різко знизилася до 15%. Нескладно припустити, що із запуском Disney Plus та Apple TV, підписка на які значно нижче, ніж у конкурента, попит на сервіс ВВС може ще більше скоротитися.
Дата перезапуску iPlayer поки невідома, але оновлення стане четверним великим апдейтом сервісу з моменту початку роботи 12 років тому. Відомо, що назва змінюватися не буде, а генеральний директор BBC Тоні Холл описує зміни як «нові парадні двері для британської творчості», обіцяючи авторам «безпрецедентні рівні творчої свободи» та «більш широку вітрину» на платформах BBC. Він не приховує, що корпорація не може конкурувати в фінансовому плані з американськими сервісами, які, в своїй більшості, витрачають астрономічні суми на створення унікального контенту.
Повторний запуск iPlayer матиме важливе значення, оскільки BBC намагається конкурувати на все більш і більш переповненому ринку, але, ймовірно, розсердить партнерів з ITV, бо це може бути розцінено як підрив спільного підприємства BritBox. Нагадаємо, це новий потоковий сервіс, який буде запущений в Британії цієї осені за ціною $7,5 та позиціонуватиметься як більш дешевий додатковий стрімінговий сервіс для споживачів, які вже підписалися на Netflix.