З огляду на складності з роботою, повсюдні локдауни і обмеження, люди стали проводити більше часу вдома, що, очевидно, дало поштовх до зростання продажів телевізорів. Попри досить неоднозначну світову економічну ситуацію, люди стали купувати більше телевізорів - про це йдеться в свіжому звіті Futuresource Consulting. Очікується, що за 2020 рік світовий обсяг відвантажень збільшиться на 1,2% в порівнянні з 2019 роком. Або, іншими словами, більше 233 млн проданих телевізорів.
Щодо грошового вираження, то світовий ринок просяде всього на 1% - до $83,7 млрд. Втім, потрібно розуміти, що справа не стільки в лінійному ТБ, скільки в тому, що екрани використовуються для відтворення відео через інтернет - ОТТ і відео за запитом. «За рік, обмежений заходами ізоляції і соціального дистанціювання, ми бачили, як дохід споживачів перетікав від активного відпочинку і подорожей у сферу домашнього дозвілля. Зі зростанням [популярності] потокових сервісів і запуском безлічі нових платформ люди засіли біля екранів телевізорів для отримання інформації, і щоб розважитися», - кажуть у компанії.
Якщо розглядати регіони окремо, то найбільше зростання спостерігається в північній Америці - на 15%. У Західній Європі також активно купують нові телевізори, причому часто на додаток до тих, що вже існують, оскільки доводиться ділитися екраном з усіма членами сім'ї. Зростає і ринок Східної Європи - в основному за рахунок нашого північного сусіда, а також ринок країн Близького Сходу, Туреччини й Африки. А ось в інших регіонах - спад. Наприклад, в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні найсильніше просяде Індія.
Збільшується частка продаваних 4K-телевізорів, а також Smart TV та з OLED-екранами. «На Smart TV припадають кожні три з чотирьох продаваних телевізорів, в результаті чого їхня загальна кількість в світі вперше перевищить позначку 1 млрд», - прогнозують аналітики. - 4K поки лідирує серед телевізорів з великою діагоналлю, але до 2024 року вони складуть вже 76% від усього обсягу продажів».
Якщо вакцина виявиться ефективною, як того очікують в Futuresource Consulting, шкода від коронавіруса 2021 року буде не настільки великою. Однак жителі багатьох країн ще кілька років не будуть готові вести такий активний спосіб життя, як минулого року. Зважаючи на це обсяг продажів телевізорів збільшуватиметься рік від року принаймні до кінця 2024-го.