Facebook неодноразово дорікали за дискримінацію в різних її проявах: сексизм, ейджизм, расова і релігійна нетерпимість, хейтерство на адресу ЛГБТ-спільноти.
Соцмережа постійно модифікує політику безпеки, забороняє використання «мови ненависті», а також створення екстремістських угруповань, однак саме завдяки їхній рекламі компанія додала $1,6 млн в свій бюджет.
За даними американської правозахисної організації Southern Poverty Law Center (SPLC), яка визначає «групи ненависті» як організації, «дії або упередження яких спрямовані на атаку класу людей, грунтуючись на їх незмінних характеристиках», з травня 2018 року по вересень 2019-го 38 груп хейтерів профінансували 4,9 тис. рекламних постів.
Найбільше грошей було витрачено на рекламу проти мігрантів - $958,988. Майже наполовину менше пішло на анти-ЛГБТ-рекламу - $541,977; на пости проти мусульман - всього $68,556. На просування білого націоналізму витрачено $4,528, від чорношкірих націоналістів Facebook отримала лише $150.
За словами в.о. директора з досліджень SPLC Кігана Хенкса, Facebook не сприймає серйозно проблеми расової та гендерної дискримінації і обмежує рекламу, тільки коли це «політично доцільно».