Коронавірус змінює правила гри не лише у галузі кінотеатрального прокату, а й на рекламному ринку. Згідно з даними звіту найбільшого в світі рекламного агентства GroupM, цього року вперше в історії на рекламу в діджиталі доведеться близько 51% від загальних витрат на цей напрямок в США. Очікується, що до кінця 2020-го американські маркетологи витратять на онлайн $110,1 млрд, тоді як загальна сума рекламних витрат складе $214,6 млрд.
Аналітики кажуть, що це в першу чергу пов'язано з тим, що цього року значно скоротилися рекламні бюджети в друкованих ЗМІ і на телебаченні. Крім того, онлайн-реклама дешевше і дозволяє маркетологам деталізувати таргетинг і оптимізувати продуктивність, а в період пандемії, коли економити стали всi, саме це стає найактуальнішим.
Бенефіціарами цих процесів стануть техногіганти Facebook, Amazon і Google. На ці три корпорації припадає близько 66% від загальних витрат на цифрову рекламу в США. Телевізійні мережі намагаються конкурувати з інтернетом, однак, на думку аналітиків, їхні перспективи виглядають досить похмуро: у діджитал-майданчиків користувачів стає все більше, а глядачів у ТБ - все менше. Це підтверджують і прогнози на наступний рік: очікується, що цифровий сегмент зросте до $130 млрд, а загальні рекламні витрати в США складуть $240 млрд.