На американському ринку почалися спекуляції щодо того, що міжнародний ОТТ-гігант Netflix запропонував Legendary більше $200 млн за те, аби фільм «Годзілла проти Конга» (Godzilla vs. Kong) вийшов не в кінотеатральний прокат, а відразу з'явився на платформі. Однак WarnerMedia блокувала угоду і бореться за те, щоб забрати фільм на свій сервіс потокового відео НВО Мах.
Імовірність того, що НВО Мах переможе, вище, оскільки у Warner 25-відсоткова частка інвестицій у фільм «Годзілла проти Конга». Решта 75% у Legendary, тоді як Netflix до виробництва проекту відношення не має. Крім того, WarnerMedia не пропонує повністю прибирати стрічку з кінопрокату, а використовувати ту ж схему, що і з «Диво-жінкою 1984»: показати на HBO Max, а там, де платформа не працює - традиційно, в кінотеатрах. Йдеться про вікно дистрибуції PVoD, тобто за перегляд прем'єрної стрічки онлайн підписникам сервісу потрібно буде доплатити.
Втім, є думка, що пропозиція може залишитися на рівні розмов, а фільм вийде в прокат як зазвичай. Датою прем'єри називали 21 травня 2021 року.
Два перших фільми майбутнього кросовера - «Годзілла» (Godzilla) і «Конг: Острів черепа» (Kong: Skull Island) - були вельми успішні в прокаті: $524,9 млн і $566,6 млн зборів у світі відповідно. І хоча третій, «Годзилла 2: Король монстрів» (Godzilla: King of the Monsters), продемонстрував гірший результат - $386,6 млн, на четверту частину роблять великі ставки.