Керівництво Snapchat оголосило про запуск внутрішньої платформи Spotlight, яка, очевидно, буде конкурувати із соцмережею TikTok. Відтепер у застосунку з'явиться секція з вертикально інтегрованим відео від користувачів. У компанії відзначають, що ролики будуть схожі на меми та вірусні відео, відрізняючись від середньостатистичного контенту в Snapchat.
Щоб підігріти інтерес до нової платформи, творцям відео будуть платити - до кінця поточного року Snapchat щодня розподілятиме $1 млн між кращими авторами в Spotlight. Кількість передплатників ролі не грає: головне - кількість переглядів. Тому виграти може будь-хто, аби ролик дійсно став самим вірусним за добу. Крім того, якщо ролик залишається на першій сходинці рейтингу і в інші дні, автор знову отримає грошову винагороду.
Серед особливостей Spotlight - відсутність можливості залишити коментар під відео. Акаунти залишаються конфіденційними (за замовчуванням, хоча це можна налаштувати), і автори можуть викладати необмежену кількість відео.
Чутки про Spotlight ходили ще з літа, коли Snapchat додав музику в «снепи», пости у мережі. До слова, власні «снепи» із відео можна було постити, але тільки як доповнення до позначки місцезнаходження. І відображалися вони на мапі Snap Map.
Таким чином, Snapchat безпосередньо конкуруватиме з TikTok з його вірусними відео, а також відеороликами в Instagram, що викладаються в розділ Reels. Втім, цікаво, що в Reels можна просто копіювати контент з TikTok, а Snapchat дозволяє розміщувати тільки оригінальний контент. Хронометраж роликів Spotlight обмежений 60 секундами, при цьому на відео не можна поставити водяний знак. Принаймні поки що.