Reuters Institute опублікував дослідження, присвячене динаміці розвитку щоденних новинних подкастів. Аналітики називають цей формат феноменом, одним з видів медіаспоживання, що зростають найшвидше, і справжнім порятунком для традиційних медіа, оскільки такі подкасти залучають солідну щоденну аудиторію, формують звичку і лояльність до медіабрендів, а також приносять значний дохід.
У дослідження були включені кількісні показники й інформація, отримана в інтерв'ю з провідними видавцями у п'яти країнах (США, Великобританія, Австралія, Франція, Швеція та Данія). Перші три країни обрані як найбільш розвинені ринки подкастингу, з монетизацією, що впевнено зростає, і індустрією, що розвивається. У Франції виробництво подкастів також активно зростає, і це хороший приклад неангломовної країни з розвиненою екосистемою медіа. Швеція і Данія обрані як два невеликих ринкуи з високим рівнем споживання подкастів.
У дослідження включено дані виключно про подкасти - щоденні радіо- і телешоу, доступні в аудіоформаті без будь-якої адаптації, аналітиками не розглядалися.
Як запевняють в Reuters Institute, деякі щоденні новинні подкасти збирають більше аудиторії, ніж друковані видання та навіть телебачення. Наприклад, шоу The Daily від New York Times в середньому збирає 4 млн завантажень на день, що можна порівняти з цифрами телеканалу Fox News у праймі. А британська The Guardian повідомляє, що слухачів її новинного подкасту Today in Focus більше, ніж покупців самої газети (конкретних цифр видавець не озвучує, обмежуючись формулюванням «сотні тисяч людей»). Подкаст Financial Times - FT News Briefing - слухають понад 2 млн осіб щомісяця, а найуспішніший подкаст щоденних новин у Франції - La Story від фінансової газети Les Echos - отримує 770 тис. завантажень на місяць.
Якщо коротко, основні висновки дослідження такі:
- Щоденні новинні подкасти складають менше 1% всіх подкастів, але збирають більше 10% від загальної кількості завантажень в США і 9% у Франції й Австралії. Формат зіграв важливу роль в інформуванні громадськості щодо низки актуальних тем, включаючи коронавірус.
- У шести аналізованих країнах виробляють 102 щоденних новинних подкасти, 37 з котрих були запущені минулого року. Суспільні мовники Франції та Данії запустили власні продукти, об'єднавшись із провідними комерційними видавництвами (австралійська News Corp, британські The Times і Daily Mail). Навіть Apple почала виробляти власний щоденний новинний подкаст, ставши першою з великих платформ, що запустили цей формат.
- Щоденні новинні подкасти допомагають виданням вирішити одразу кілька серйозних проблем: залучення молодої аудиторії; глибоке занурення; підвищення лояльності й скорочення відтоку аудиторії.
- Реклама в щоденних новинних подкастах працює краще, аніж в інших медіаформатах: багато видавців повідомили про зростання доходів в цьому сегменті під час пандемії. А після зменшення кількості прослуховувань, викликаного повсюдним локдауном (багато людей слухали подкасти, прямуючи на роботу), щоденні новинні подкасти повернулися до норми швидше за аудіошоу в інших жанрах. Під час карантину низка новинних брендів запустили «спливаючі» подкасти про коронавірус, і для багатьох з них цей формат став проривним.
З повним текстом звіту можна ознайомитися тут.