Alphabet повідомила про зростання доходів від реклами у третьому кварталі: доходи YouTube зросли на 32%, а Google - на 9%.
Звітуючи за третій квартал, Google і материнська компанія YouTube Alphabet повідомили, що кількість передплатників YouTube TV перевищила 3 млн (у лютому цей показник склав 2 млн). Кількість передплатників збільшилася, попри щомісячне зростання цін - з $50 до $65 в кінці третього кварталу.
Такі цифри ставлять YouTube TV на друге місце серед платформ після Hulu з її 3,4 млн передплатників в другому кварталі.
Доходи від реклами Google зросли на 9% - з $34 млрд за третій квартал минулого року до $37,1 млрд у 2020-му. Доходи пошуковика Google збільшилися на 6,5% - до $26,3 млрд.
Загальна виручка Alphabet (включаючи хмарний та інші підрозділи) зросла на 14% - до $46,2 млрд, а чистий прибуток підскочив майже на 60% - до $11,24 млрд (против $ 7 млрд у третьому кварталі 2019 року).
Це був поворотний момент у порівнянні з другим кварталом 2020-го, коли виручка компанії знизилася вперше в її історії (на 2%, а чистий прибуток на - 30%).
Google Meet, платформа відеоконференцзв'язку компанії, провела 235 млн щоденних зустрічей і більш 7,5 млрд щоденних відеодзвінків у звітньому періоді.