Компанія Netflix оголосила про збільшення вартості своїх стандартних і преміальних планів. Ціна на стандартну підписку Netflix HD збільшується з $12,99 на місяць до $13,99, на преміальну підписку 4K - з $15,99 до $17,99. Без змін залишається базовий план потокового сервісу за $8,99. Для нових передплатників ці тарифи вступили в силу з 29 жовтня. Поточних клієнтів Netflix повідомлять електронною поштою і в додатку за 30 днів до підвищення ціни. Терміни будуть засновані на циклі виставлення рахунків конкретного передплатника, їх впровадять протягом наступних двох місяців.
Останнє підвищення цін на стримінговому сервісі відбулося в січні 2019 року.
«Ми оновлюємо наші ціни, щоб продовжувати пропонувати більше різноманітних телешоу і фільмів - на додаток до нашої чудової осінньої лінійки. Як завжди, ми пропонуємо низку планів, щоб люди могли вибрати ціну, яка найкраще підходить для їхнього бюджету», - заявив представник Netflix.
Волл-стріт від цієї новини в захваті: акції Netflix виросли приблизно на 5% за кілька годин після заяви про підвищення цін. Інформація про нові ціни з'явилася через кілька днів після того, як Netflix відзвітувала про доходи за третій квартал. Згідно зі звітом, в цей період показники компанії значно знизилися після сплеску в першій половині року, викликаного пандемією.
Для стримінгу це ризиковий крок, але час покаже, як підвищення цін на послуги вплине на його базу передплатників. Стандартна підписка Netflix коштує більше, ніж стандартні підписки більшості конкуруючих потокових сервісів на ринку, за винятком HBO Max від WarnerMedia, який коштує $14,99 на місяць і постраждав від повільного прийняття споживачами.
Ще однією компанією, яка наважилася на ризик втратити лояльність користувачів, стала Spotify. Її співзасновник і генеральний директор Даніель Ек заявив, що сервіс планує подальше підвищення цін для збільшення загальної виручки. Незважаючи на те, що в третьому кварталі 2020 року до Spotify підключилися 6 млн нових користувачів, це не виправдало плани керівництва щодо зростання прибутку.
Spotify вже тестувала підвищення цін на деяких ринках. Так, минулого року сервіс збільшив тариф на свій сімейний план приблизно на 13% у скандинавських країнах, а 1 жовтня для нових передплатників в Австралії ціна сімейного плану зросла з 17,99 австралійських доларів до 18,99 австралійських доларів (приблизно $13,69).
У компанії заявили, що цього місяця також підніметься ціна на сімейний план для десятка інших країн, наприклад, Бельгії, Швейцарії, Болівії, Перу, Еквадора та Колумбії.
Ек також заявив, що компанія планує підвищення цін в ширшому плані: на тих ринках, де сервіс став більш зрілим і підвищив свою цінність в очах споживача, в тому числі за рахунок «розширеного контенту». Під «розширеним контентом» мають на увазі в першу чергу подкасти. Так, цього кварталу було випущено 58 оригінальних і ексклюзивних шоу.
Ек зазначив, що перші тести підвищення цін показали добрі результати.