Tencent Pictures, кінематографічний підрозділ китайського технологічного гіганта Tencent, може мати величезний вплив на індустрію, причому не тільки на власній території. Ринкова капіталізація Tencent становить понад $700 млрд, що робить її однією з найбільших корпорацій світу. Це також означає, що у неї є потенціал для величезного впливу за кордоном.
Нещодавні невдачі двох дочок компанії привели до реструктуризації місцевого кінобізнесу. В результаті стратегію оптимізували і оголосили переконливий список з 43 фільмів і телепроектів, який підтвердив незмінний інтерес Tencent Pictures до міжнародних проектів.
Найбільш спірним у ньому є «Найкращий стрілець: Маверік», який вже потрапив до заголовків газет через маскування японських і тайваньських прапорів на куртці Тома Круза для заспокоєння китайських цензорів. А от найбільш гучним фільмом стала стрічка Marvel «Веном 2: Карнаж», продовження фільму 2018 року, що також був підтриманий Tencent Pictures і зібрал у Китаї $269 млн (у порівнянні з $214 млн у США).
Минулого тижня Tencent Pictures оголосила, що співпрацюватиме з Legendary Entertainment в адаптації китайського веб-коміксу I'm a Killer Maid, призначеного для міжнародної, а не локальної аудиторії. Тепер компанія також є провідним інвестором колись гучної адаптації онлайн-роману «Тибетський кодекс», який буде перетворений на веб-серіал і повнометражний фільм.
У Tencent Pictures також є частна у майбутньому науково-фантастичному бойовику Monster Hunter, що заснований на однойменній серії відеоігор. Режисер стрічки - Пол У.С. Андерсон («Оселя зла»), в головній ролі - його дружина Міла Йовович. До кейсу компанії увійшов і анімаційний фільм 2021 року «Дракон бажань», що створюється спільно з Columbia Pictures, Sony Pictures Animation, Base FX і Beijing Sparkle Roll Media.
Віце-президент Tencent Едвард Ченг визнав, що пандемія призвела до «найбільш похмурого моменту», з яким коли-небудь стикалася китайська кіноіндустрія. За його словами, протягом майже 180 днів закриття кінотеатрів «десятки тисяч» кіно- і телекомпаній збанкрутували.
У той час же, коли більшість галузей все ще відновлюються, китайська кіно- і телеіндустрія переживає V-подібний підйом. Швидкість відновлення індустрії перевершила всі очікування.