Якщо COVID-19 назавжди знищить кінематографічний досвід, то фільм про Джеймса Бонда «Не час помирати» (No Time to Die) стане в цьому ключовим моментом. Хоча майже всі великі релізи цього року змінили дати виходу на екрани, перестановки цієї стрічки викликали найбільше обурення.
Цього тижня низка переносів релізу змінилася повідомленням, що студія MGM планувала продати новий фільм про Джеймса Бонда на стрімінг за кругленьку суму в $600 млн. Але це не спрацювало. З такими темпами, щоб побачити фільм, потрібно диво. Або краудфандінговая кампанія. На щастя, саме це і сталося.
Вчора на світ з'явилася сторінка на GoFundMe. Мета її створення - купити права на фільм у MGM, щоб глядачі змогли подивитися його до Різдва.
Тепер, коли всі знають, за скільки MGM намагалася продати стрічку, їй призначена конкретна ціна. На GoFundMe встановлена мета зібрати 607 млн фунтів стерлінгів, це близько $781 млн - тобто $181 млн чистого прибутку для Team Bond. І це не така вже й дивовижна цифра. 2012 року «Скайфол» зібрав у світовому бокс-офісі $1,109 млрд.
У той час, коли кіноіндустрія щосили намагається вибратися з кризи, можливо, ця кампанія стане натяком на вихід. Якщо глядачі зможуть профінансувати випуск фільму про Джеймса Бонда, хто знає, що буде далі? «Чорна вдова»? «Смертельна зброя 2»?
Так, глядачі більше не будуть просто аудиторією - вони стануть меценатами кіноіндустрії. Їхні гроші матимуть більшу вагу, ніж будь-коли раніше. Цей крок робить кіновиробництво більш демократичним.
На момент написання цього матеріалу в межах кампанії зібрано 180 фунтів стерлінгів, але це ж тільки початок?