У нестабільні та тривожні часи глядачі знаходять спокій у перегляді новин. За даними аналітичної компанії Nielsen, у вересні 2020 року перегляд загальнонаціональних та місцевих новинних програм у США збільшився на 23% у порівнянні з вереснем 2019-го. А у другому кварталі аналітики взагалі зафіксували зростання на 50%.
Пропорційно збільшився і час, який американці витрачали на перегляд теленовин. За рік він зріс на 1 годину 19 хв. і зараз становить 7 годин 5 хв. А у другому кварталі 2020 року, у пік пандемії та соціальних заворушень, цей показник становив аж 8 годин 34 хв.
Щодо розподілу за віком: люди 18-34 років виділяють на новини 2 годин 11 хв. на тиждень (приріс у 134%), люди 25-54 років - 4 години 46 хв. (приріст у 63%), а люди 55+ дивляться аж 14 годин 43 хв. на тиждень (приріст у 37%).
На перегляд новин кабельних телеканалів витрачають у середньому 3 години 26 хв. на тиждень, місцевих новин - 2 години 23 хв., загальнонаціональних новин - 1 годину 15 хв.