Минулого тижня в Instagram з'явилося помітне оновлення - соцмережа почала позначати публікації й акаунти видань, які «контролюються державою». Якщо натиснути на ярлик, відкриється сторінка, де користувачі зможуть дізнатися більше про політику Facebook, через яку з'явилася позначка.
«Instagram визначає «контрольовані державою ЗМІ» як засоби масової інформації, які, на думку соцмережі, можуть бути частково або повністю під редакційним контролем їхнього уряду», - пояснила материнська компанія Facebook. А також повідомила, що планує додати ярлики і до реклами в Instagram - вони з'являться «найближчими місяцями».
У червні, детально описуючи свою політику, компанія повідомила, що проконсультувалася з 65 експертами, щоб створити внутрішні критерії для ухвалення рішень про те, коли доречний ярлик «контрольований державою». У видань є можливість оскаржити рішення компанії офіційно.
Таке оновлення Facebook вирішила активувати за кілька тижнів до президентських виборів, які відбудуться 3 листопада в США. Напередодні цієї події компанія зазнавала критики за політику невтручання в підході до дезінформації на своїх платформах. В кінці вересня Джен О'Меллі Діллон, менеджер кампанії Джо Байдена, назвала компанію «головним розповсюджувачем дезінформації в країні».
Ще одна менш помітна новинка в Instagram - можливість покупок в сервісі довгих відео IGTV. Раніше можливість здійснення покупок працювала через пости в Instagram, прямий ефір, stories і стрічку Instagram Explore.
У відеозастосунку Reels представники брендів та інші продавці можуть додавати теги до своїх повідомлень. Натискаючи на них, користувачі будуть перенаправлені в Instagram, або на сайт продавця для покупки.