Не встигли вщухнути розмови про нові правила інклюзивності на «Оскарі», як масла в вогонь вирішив додати американський телеканал АВС. Прагнучи створити «додатковий каталізатор для реальних і стійких змін», мовник розробив список нових стандартів для контенту, що виходить в прайм-тайм. В ідеалі ці вимоги мають забезпечити «багатовимірну репрезентацію» в креативному і виробничому процесах.
Як і у випадку з фільмами-номінантами на «Оскар», ініціатива АВС спрямована на збільшення різноманітності не тільки на екрані, але і за кадром. «Ці нові правила покликані зробити наш контент і команди якомога більше інклюзивними. Вони послужать подальшим каталізатором реальних і стійких змін. Ми хочемо скористатися цим моментом, щоб оцінити системи і звички, а також щоб усунути перешкоди для доступу і можливостей. Для нас важливо оглянути кімнату, побачити, кого немає, а потім вжити заходів, щоб не тільки залучити їх, а й налаштувати на успіх», - зазначила виконавчий віце-президент ABC зі стратегії розвитку і контенту Симран Сетхі в листі до співробітників.
У запропонованому списку є чотири набори стандартів, які охоплюють репрезентацію на екрані, склад креативної команди, рядових співробітників, а також доступ до галузі і розвитку кар'єри:
Виконання всіх критеріїв не потрібне, однак більшості з них все ж доведеться дотриматись, якщо йдеться про серіали для прайму
Нові правила запрацюють не одразу - мережа сподівається досягати мети поступово. Наприклад, у травні 2021-го на АВС розраховують налагодити виконання двох з чотирьох стандартів, а в жовтнi того ж року - трьох чвертей. Фінальним терміном впровадження всіх критеріїв за планом повинен стати травень 2022-го, і для цього мовник має намір організувати навчання шоуранерiв, що включатиме консультації з найму співробітників.