Трапляється, що і конкуренти можуть об'єднатися заради спільної справи, але, як показує практика, такі рішення не завжди ухвалюються з доброї волі. Візьмемо, наприклад, видання Variety і The Hollywood Reporter, які спеціалізуються на новинах з медіаіндустрії й відомі своїм давнім протистоянням: буквально вчора стало відомо, що відтепер вони управлятимуться однією компанією. Називатися вона буде PMRC, а своєю появою зобов'язана злиттю Penske Media Corp., що видавала Variety, і MRC, яка до цього володіла The Hollywood Reporter.
Сума угоди не розголошується, проте відомо, що завдяки їй гендиректор PMC Джей Пенскі отримав контроль над низкою брендів MRC, в число яких увійшли не лише The Hollywood Reporter, але і Billboard та Vibe. Таким чином, від учора перераховані видання плистимуть за бізнес-течією в одному човні з Variety, Rolling Stone і Music Business Worldwide.
Цікаво, що колишнє керівництво MRC при цьому також не залишилося без діла. У новій компанії йому дісталося управління теле- та кіновиробництвом. Ось і подивимося, наскільки ефективними вони себе проявлять.