Sony Pictures Television оголосила про запуск власного фестивалю форматів Virtual October Formats Fest після того, як ITV Studios провела аналогічний захід для міжнародних клієнтів минулого тижня.
З 1 жовтня компанія буде використовувати Zoom та eCinema як платформи, через які вона надаватиме персоналізовані презентації шоу, включно з японським форматом лайфхаків Time Is Money. Virtual October Formats Fest планує спиратися на досвід роботи цифрового порталу LA Screenings, який окупився для Sony, дозволивши компанії зв'язатися з більш ніж 1500 міжнародними клієнтами.
Sony також розповість про адаптацію для періоду пандемії шоу на кшталт «Хто хоче стати мільйонером?», а також продемонструє нові карантинні формати, у тому числі Celebrity Snoop Dogs для Channel 4.
У розширеному списку будуть вперше представлені проекти від французької Satisfaction Group, включно з амбітним ігровим шоу на тему зомбі апокаліпсису District Z, спільно розробленим Satisfaction і TF1. Ще одне шоу зі списку Satisfaction - популярна франшиза «Вілла» («Вілла розбитих сердець» і «Битва пар»). Перезавантажений формат буде розроблено для Німеччини компанією Sony Pictures Television Germany, а для Великобританії - компанією East Media, що входить до складу The Whisper Group, яку SPT придбала в лютому.
Фестиваль також продемонструє, як SPT адаптував класичні формати до карантинних умов виробництва на ключових територіях США і Великобританії.
«Після успіху, досягнутого з LA Screenings раніше цього року, ми гостро відчуваємо потенціал і переваги віртуальних платформ. В цей безпрецедентний рік важко сказати, що щось працює «як завжди», але бізнес SPT, що займається глобальними форматами, впорався із проблемами і вивчив можливості, що відкривають часи COVID-19», - заявила старший віце-президент з міжнародного творчого розвитку SPT Сара Едвардс.