Були часи, коли головна діяльність стримінг-сервісу Netflix зводилася до оренди фільмів і шоу на DVD, але сьогодні, коли бал править потокове відео, це залишилося в минулому. Втім, не поспішайте ховати прокат дисків остаточно: навіть зараз більш 2 млн американців користуються цією послугою, а минулого року Netflix заробив на ній близько $300 млн.
Причина куди простіше, ніж здається, і зовсім не стосується любові жителів США до застарілих технологій. Справа в тому, що якість інтернету в країні далека від ідеалу: інфраструктура залишає бажати кращого, особливо далеко від великих міст, а тарифи часто не передбачають безлімітного доступу. Відповідно, перегляд відео в онлайні швидко «з'їдає» трафік, до того ж, фільми хочуть дивитися в гарній якості. Оренда DVD допомагає вирішити цю проблему: диски з потрібним контентом приїжджають до клієнтів прямо додому і всього за один-два дні з моменту замовлення.
Правда, пандемія на цьому сегменті позначилася не найкращим чином: через проблеми із затримками на пошті термін доставки збільшився до трьох-чотирьох днів, а частини фільмів і шоу просто не було в наявності. З іншого боку, якщо у користувача відсутні якісне інтернет-з'єднання і безлімітний тариф, вибору в нього немає, а часу, аби це виправити, ще повно: минулого року гендиректор Netflix Рід Хастінгс пообіцяв, що сервіс оренди DVD працюватиме ще близько п'яти років.