Зазвичай аналітична компанія Fractl визначає популярність матеріалів у мережі за коефіцієнтом залучення. Якщо користувачі поширюють і коментують, логічно вважати контент вдалим. Проте вченим набрид цей спосіб і вони вирішили піти інших шляхом, дослідивши сторінки, які мають щонайменше 25 зворотніх посилань та максимальну кількість поширень.
У результаті дослідники визначили, що найпопулярніші матеріали - невеликі за розміром та мають пряму кореляцію емоцій до теми. До того ж авторам порадили не нехтувати практичними та освітніми матеріалами. Ось детальний розбір дослідження.
Загалом Fractl вивчила 5,6 тис. статей за 20-21 травня 2020 року. Користуючись інструментом BUZZSUMO вчені визначили, що практичні матеріали (наприклад, з інструкцією чи освітнім контентом), фактологічні та пояснювальні статті отримали найбільшу кількість зворотніх посилань та найширше охоплення протягом перших 30 днів публікації. За тематикою найпопулярнішими виявились матеріали про здоров’я, фітнес, технології та подорожі.
Якщо не обмежуватись тридцятиденним періодом, то найчастіше користувачі поширюють контент за темою «Спорт», «Секс та стосунки», «Фітнес», «Здоров’я» та «Технології».
Чимало залежить і від об’єму матеріалу. Найбільше поширюють статті до двох тисяч слів, проте це не жорстка закономірність. «Це лише підкреслює, що кількість поширень залежить від теми та інфоприводу; довжина матеріалу має відповідати потребам читача», - йдеться у результатах.
Найцікавішою частиною дослідження виявився аналіз реакцій: які реакції найчастіше використовують користувачі Facebook для кожного матеріалу. Орієнтуючись на результати, автори можуть корелювати емоційну забарвленість матеріалу, аби отримати найбільшу кількість поширень. Зокрема, у темі подорожей треба робити фокус на захоплені та красі, у темах «Секс і стосунки» та «Спорт» - на злості, суму та подиву.
Залишилося тільки зрозуміти, чому «Спорт» - це журба, а «Фітнес» - захоплення.