Музичні компанії не часто відходять від своєї головної функції - пошук та розвиток музикантів. Але ринок подкастів все росте і росте, тож лейбли зацікавились і у цьому форматі. Sony Music, яка подарувала слухачам Алішу Кіз, Lil Nas X та саму королеву Бейонсе, на всіх парах планує зайти на ринок подкастів.
Лейбл, який є другим найбільшим у світі, записав близько 40 подкастів та розробляє ще 100 оригінальних програм. Раніше жоден музичний лейбл не вкладав стільки інвестицій у ринок аудіопрограм.
«У нас розгалужена стратегія, ми хочемо бути у кожному жанрі. Відчуваємо, що у нас є гарна історія і хочемо залучити рекламодавців», - прокоментував Денніс Кукер, глава глобального digital-бизнесу Sony.
До речі, лейбли наразі отримують до 70% виручки Spotify. І вихід на ринок подкастів дозволить збільшити цю частку.
За даними компанії Edison Research, щомісячна аудиторія подкастів становить понад 100 млн слухачів. І це тільки у США. А прибутки від реклами за рік зросли на 48% - до $708,1 млн, повідомляє Interactive Advertising Bureau.