Кіноіндустрія з цікавістю чекала виходу лайв-версії «Мулан» від Disney. Адже компанія вперше пропустила театральний реліз (тільки у США) та виклала стічку на власній стримінговій платформі аж за $30. Згідно з даними аналітиків, випуск феміністичного екшену можна назвати успішним: з моменту прем’єри кількість завантажень додатку Disney Plus зросла на 68%. До того ж сума коштів, які користувачі витратили у застосунку, підстрибнула на 193%.
Попри вражаючі показники «Мулан», фільму не вдалося обігнати інший хіт платформи - мюзикл «Гамільтон», розповідає аналітична компанія Sensor Tower. За тиждень після випуску шоу кількість завантажень Disney Plus збільшилась на 79%.
Ці цифри підтвержує інша компанія - Apptopia, за інформацією якої «Мулан» привела на стримінг Disney 674 тис. нових користувачів з усього світу (з них 400 тис. - з США). Тим часом «Гамільтон» зібрав 780 тис. глобальних користувачів, з них 458 тис. - американці.