З кожним роком взаємодія рекламодавця і клієнта стає все більш актуальною - споживачі хочуть менше тексту і більше креативного підходу.
У родині додатків Facebook особливою популярністю інтерактивна взаємодія користується в Instagram: 60% компаній використовують хештеги, згадки, стікери опитування і сторіз для реклами. І те, що починалося як розвиток інструментів для поліпшення спілкування, стало для рекламодавців можливістю взаємодії на основі доповненої і віртуальної реальності.
Щоб допомогти брендам і далі підтримувати цю тенденцію, Facebook анонсувала нові рекламні рішення для свого мобільного додатка, які заохочують розважальну взаємодію між користувачами і підприємствами.
Для початку соцмережа дозволить рекламодавцям додавати в відеорекламу стікер з питанням і двома варіантами відповідей. Кількість знаків в тексті обмежена: до 80 в питанні і до 24 у відповідях. Будуть доступні три види опитування: лише опитування, якие дозволить взаємодіяти з цільовою аудиторією, опитування, огляд і перехід на сайті бренду, опитування, огляд і можливість дозволить направити клієнта на сторінку завантаження програми. Запустити нову функцію по всьому світу обіцяють до кінця вересня.
Наступною в новому арсеналі рекламодавців стане реклама з елементами доповненої реальності. Такі оголошення дозволяють користувачам протестувати продукти брендів за допомогою камери. Як приклад наведена компанія WeMakeUp, яка дає клієнтам можливість підібрати відтінок помади. Користувач може поділитися отриманим фото чи відео через Messenger або в Stories. Бета-версія інструменту стане доступна восени 2019 року тільки у мобільній стрічці Facebook. Ретаргетінг на користувачів, які взаємодіють з такою рекламою, недоступний.
Також рекламодавці зможуть створити гру спеціально для мобільної стрічки. За задумом вони повинні стимулювати інтерес та залученість користувачів. Такий формат вже протестували бренди Vans і Uber India. Наприклад, Vans зробила гру, в якій користувачі можуть управляти засновником компанії Стівом Ван Дореном: персонаж спускається з гори, збираючи подарунки. Інструмент вже доступний у відкритій бета-версії.