Боротьба видавців та програм-блокерів реклами триває не один рік. Вперше програмне забезпечення, що блокувало нав’язливу рекламу, з’явилось у 2000-х роках, і з того часу відбирало у медіакомпаній рекламний хліб. 2020 року - через пандемію та діджиталізацію усіх популярних видань - ситуація погіршилась.
Проте результати останнього опитування, участь у якому взяли 14 тисяч юзерів з Великобританії, США, Німеччини, Данії, Швеції, Норвегії та Фінляндії, показали, що не все так погано. Порівнюючи з 2016 роком, відсоток британців, які користуються блокерами, впав з 47% до 36%. А в США цей показник впав з 52% до 36%.
Більшість користувачів вказали, що у «білий список» додають видання, які не показують контент з увімкненим блокуванням реклами. У Великобританії цей показник становить 68%, а у США - 63%.
Також дослідження показало, що чоловіки користуються блокерами частіше за жінок, а молоді користувачі - частіше за юзерів старшого віку. І лише 6% опитаних у Великобританії та 10% у США платять за блокер.