Популярний сервіс для знайомств Tinder розробляє свій перший міні-серіал. Як повідомляє Reuters, власник додатку, компанія Match Group Inc, хоче збільшити кількість власного оригінального контенту і залучити нову аудиторію.
Ще в жовтні 2018 року Tinder запустив сайт Swipe Life, де користувачі можуть публікувати свої історії про знайомства і відносини.
Новий продукт буде лише частиною значно ширшої стратегії, про неї компанія планує повідомити найближчим часом.
Серіал був знятий в Мехіко в кінці серпня, проте дати релізу ще не має. Проект з шести епізодів буде пов'язаний із апокаліптичними подіями.
Variety повідомляє, що новий продукт розроблений в стилі «вибери свою пригоду» і розповідає про групу персонажів напередодні кінця світу. Хоча це виглядає як дивний хід від Tinder, не пов'язаний із його основним бізнесом, та, вочевидь, він має сенс. Глядачі, що роблять однаковий вибір, можуть потім зіставлятися один з одним, отримувати привід для розмови і знаходити більше спільного, відповідно проводячи більше часу з додатком.