Протягом багатьох років рекламодавці шукали альтернативу Google і Facebook, які не завжди добре перевіряють контент, але пропонують найшвидшимі і найдоступніші майданчики для розміщення реклами.
Свою альтернативу рекламодавцям запропонувало видавництво Washington Post, оголосивши про запуск сервісу Zeus Prime. Він дозволить купувати і розміщувати оголошення в режимі реального часу в рекламній мережі видань, яка буде підтримуватися через Zeus Prime.
Тестування новий сервіс пройшов в окрузі Колумбія, де місцеві видання не мають великих рекламних бюджетів, а тому є ідеальними клієнтами Zeus Prime. До появи сервісу вони були змушені користуватися Facebook, і основний козирем соцмережі в цьому випадку були дані, доступ до яких є тільки у неї. Washington Post, в свою чергу, надає доступ до унікальних даних: рекламодавці самостійно можуть налаштовувати свої кампанії, використовувати 1400 тем зовнішнього оформлення і розміщувати оголошення на будь-якій платформі, підключеної до Zeus Prime.
Правда, для того, щоб стати частиною нового сервісу, видавцям доведеться додатково встановити ще два продукти від Washington Post - Zeus Insights (система збору статистики і таргетування реклами) і Zeus Performance (система публікації рекламного контента). В обмін на дані, до яких отримає доступ Washington Post, учасники матимуть контроль за своїми рекламними доходами, оскільки не потребуватимуть посередників, а також незалежність від Google і Facebook.
Що стосується доходів, то віце-президент Post з комерційних технологій і розвитку Джаррод Дикер, каже, що рекламодавці будуть отримувати від $10 за 1000 показів (зараз ця сума не перевищує $2), а директор по доходах в The Washington Post Джой Робінс оцінює щорічний дохід від Zeus Prime в суму з вісьмома нулями.