Час йде, життя змінюється, і навіть соціальній мережі Instagram доводиться відступати від власних принципів. Ще 2018 року компанія запровадила інструмент закінчення стрічки, щоб оберігати психологічне здоров'я користувачів, але тепер це в минулому: відтепер стрічка буде нескінченною, а з'являтимуться в ній не лише свіжі пости тих, на кого ви підписані, але й запропоновані алгоритмами соцмережі публікації та, звісно ж, реклама.
На відміну від вкладки «досліджувати», яка пропонує пости з широким підбором тем, тепер «запропоновані пости» підбиратимуться тільки за темами, що безпосередньо цікавлять користувача. Представники Instagram також уточнюють, що IGTV або Reels серед них поки не буде.
Невідомо, що саме підштовхнуло соцмережу до змін - чи то розчарування в ідеї допомагати користувачам зменшувати екранний час і не зависати в Instagram нескінченно, чи то успіх TikTok, стрічка якого ніколи не закінчується. А ви б що обрали?