Соціальні мережі з'їдають відчутну частку добового споживання контенту користувачами мобільних пристроїв (і не тільки). Тому суперництво між платформами постійно посилюється: одні вводять подкасти, інші - відео, треті - прибирають рекламу конкурентів тощо. Не відстає і застосунок Snapchat, який, згідно з останньою інформацією, завантажили більше 75 млн разів. Мережа в тестовому режимі запускає можливість ділитися постами-снапами, шоу і історіями поза межами платформи за допомогою посилань.
Відзначається, що користувач, клікаючи на посилання де завгодно (в інший соціальній мережі або в електронному листі), автоматично переходитиме до перегляду в застосунку Snapchat або у веб-версії платформи. Перші тести заплановані на початок вересня. На початку сервіс працюватиме лише у деяких користувачів. Але, якщо все відбудеться успішно, обіцяють якомога швидше зробити можливість ділитися контентом для усіх.
Раніше Snapchat інвестувала в оригінальний контент, який розміщується в розділі Snap Originals. Популярність проектів поступово зростає, збільшується кількість завантажень застосунку. А значить, якщо посиланнями на шоу можна буде ділитися поза застосунком, зростання цілком може прискоритися.
Цікаво, що раніше акцент на легкість розшарювання контенту зробила TikTok: куди б не йшло відео, всюди лишався підпис із назвою аккаунта. Тож гонка соцмереж триває.