Рік у рік смартфони та планшети займають дедалі більше місця в нашому житті: це вже давно не просто дзвінки (якщо про СМС взагалі ще хтось пам'ятає), а ігри, відео, соцмережі і безліч корисних застосунків. Уявіть, що телефон раптово розрядився, а вам потрібно терміново перенести зустріч, викликати таксі або розплатитися через NFC, а готівки і картки з собою немає...
Згідно з останнім звітом App Annie, лише першого півріччя 2020 року в світі мобільні пристрої використовували 1,6 трлн годин! І не в останню чергу завдяки відео - в середньому власники мобільних пристроїв витратили на 25% більше часу, ніж у четвертому кварталі 2019-го саме на потокове дивлення теле- і відеоконтенту.
Середньостатистична людина тепер витрачає 4,3 години на добу на мобільні пристрої. Це на 20% більше, ніж 2019 року. Станом на кінець другого кварталу 2020-го чотири з п'яти топові застосунки у всьому світі (без урахування Китаю) - для відеоконференцій, а саме Zoom Cloud Meetings, Microsoft Teams, Google Meet та Cisco Webex Meetings. Тому що в офіс не можна, а працювати потрібно.
Через пандемію коронавірусу обсяг мобільної реклами збільшився у порівнянні з 2019 роком на цілих 70%, адже охоплення і залучення користувачів залишаються на дуже високому рівні. Аналітики App Annie кажуть, що якби не карантин, на таке зростання пішло б років зо два-три. А ще скоро осінь, а за нею і свята - Різдво й Новий рік, коли маркетологи збільшують бюджети на мобільну рекламу. Тобто, очікується подальше зростання.
Нарешті, споживчі витрати на мобільні пристрої сягли в першому півріччі 2020 року позначки $50 млрд. Це найбільший показник в історії iOS і Google Play. Що цікаво, соцмережі почали набирати вагу відносно відеоплатформ: у другому кварталі відсоток користувачів iPhone з підпискою на Netflix і одночасно TikTok збільшився з 15% до 45%. А в керівництві платіжної системи PayPal заявили про найуспішніше півріччя в історії - знову ж таки, завдяки мобільним пристроям.