З одного боку, карантин і локдаун призвели до спаду в багатьох галузях, але з іншого - до зростання в інших. Так, свіжий звіт eMarketer показав, що зважаючи на зниження кількості персональних зустрічей і ділових перговоров, американський бізнес пішов в онлайн - спостерігається зростання реклами майже на 23% в сфері охорони здоров'я, технологій і фінансових послуг. У порівнянні з 2019 року обсяг американського сегмента В2В digital-реклами складе $8,14 млрд. У той же час зростання digital-реклами в цілому буде всього лише близько 1,7%, сягнувши позначки $134,66 млрд.
Пандемія змусила B2B-маркетологів прискорити перехід у digital, кажуть в eMarketer. Пошукова реклама в інтернеті, спонсорство віртуальних івентів, подкасти, реклама на просування в LinkedIn - все це заміняє рекламу на ТБ, в друкованих виданнях та обговорення під час особистих зустрічей.
Джерело: eMarketer, серпень 2020 року
Як видно з діаграми, наступного року зростання теж буде, і досить відчутне. Тим не менше, тенденція сповільнюється.
Найбільше «виграла» галузь охорони здоров'я, де В2В digital-реклама зросла на 41,2%. Однак на її частку припадає 10,4% всіх В2В digital-витрат, тоді як перше місце займають технології - частка склала 29,6% від загального обсягу.
Не секрет, що ПК і ноубуки поступово здають позиції на користь мобільних пристроїв. Але цього року, схоже, ситуація інша - частка реклами на мобільних пристроях вперше просіла:
Примітка: включає рекламу, що відображається на ПК, ноутбуках, мобільних пристроях - смартфонах, планшетах і будь-яких інших пристроях з підключенням до інтернету; включає рекламу, на кшталт, тієї, що зустрічається в новинній стрічці Facebook і промоповідомленнях у Twitter.
Джерело: eMarketer, серпень 2020 року