Стрімінгові війни в самому розпалі, а завдяки регулярним звітам вимірювача Nielsen ми з вами в курсі всіх маневрів - хоча б приблизно. Згідно з даними нещодавнього дослідження компанії, на потокове мовлення в США у другому кварталі 2020-го припало 25% загального телеперегляду. Для порівняння, аналогічного періоду минулого року цей показник був помітно нижчим - всього 19%. Втім, такий результат цілком передбачуваний: через пандемію багато американців проводили час вдома, а їх дозвілля скрашували саме стрімінги.
Ще цікавішою є ситуація з популярністю самих майданчиків. Лідером групи, як і раніше, залишається Netflix, на чию частку припадає 34% від усього часу, який користувачі проводять в компанії SVOD-сервісів. Друге місце посів YouTube (20%), а замикає трійку Hulu, чий показник склав 11%. На четвертому місці опинився Amazon Prime Video з результатом в 8%, на п'ятому - сервіс Disney Plus, що зібрав 4%. Таким чином, серед лідерів опинилися відразу дві платформи, що контролюються компанією Disney - власне, Disney Plus і Hulu.
Всі інші потокові платформи, включаючи Apple TV Plus, CBS All Access і нішеві сервіси, в сумі отримали 23% витраченого часу. А ось HBO Max від WarnerMedia в рейтинг не увійшов - його запустили лише 27 травня, тобто за чотири дні до кінця другого кварталу.
Це, як ми вже зазначили, лише приблизні результати: стримінги не поспішають ділитися своєю статистикою, а точність досліджень Nielsen ними регулярно оскаржується - майте це на увазі.