Звіти найбільших медіакомпаній за другий квартал 2020 року привідкрили завісу на страждання, яких зазнали ЗМІ під час пандемії. Проте головні виконавчі директори у кращих традиціях Святослава Вакарчука відмовляються здаватися без бою і фокусуються на позитивних аспектах ситуації.
Під час розмов з інвесторами очільники ЗМІ в унісон казали, що медіакомпанії переживають пандемію краще за прогнози, і найгірший місяць - квітень - остаточно позаду. Мовляв, після того, як рекламодавці вдарили по гальмах, вони оцінили ситуацію та були згодні переплачувати за рекламу.
Аналітик Guggenheim Securities Майкл Морріс підрахував, що у другому кварталі рекламні прибутки медіакомпаній впали на 31,3%. Показники корпорації Fox не впали так низько, і все завдяки аудиторії, зазначає головний виконавчий директор Лаклан Мердок. «Одним із плюсів COVID-19 стало різке збільшення аудиторії новинних програм. Цього року наші прибутки від політичної реклами зросли на 50% у порівнянні з попередніми роками», - поділився Лаклан.
«Найгірше позаду», - оголосив головний виконавчий директор Discovery Девід Заслав. Вже за день його слова повторив очільник ViacomCBS Боб Бакіш, додавши, що «відчуває покращення з кожним місяцем другого кварталу». Директор NBCUniversal Джеф Шел підтримав колег: «Хоча рекламний ринок відчув значний спад, він повертається до норми швидше, ніж ми очікували».