Netflix придбав права на показ проекту «Діана: Новий мюзикл» (Diana: A New Musical) - стример покаже шоу до офіційної прем’єри на Бродвеї, що була запланована на 31 березня 2020-го, але через пандемію коронавірусу перенесена до 25 травня 2021 року.
Режисером кіноверсії мюзиклу став Крістофер Ешлі, головну роль - принцеси Діани - виконає Джина де Вааль. Зйомки відбудуться у театрі Longacre без участі публіки, проте із впровадженими заходами безпеки.
«Сьогодні ми затвердили заходи безпеки для зйомки «Діани». Тепер перед нами стоїть складніше завдання - перенести план з паперу в реальність. Процес забезпечення безпечного робочого місця потребуватиме координації усіх учасників: від роботодавця до кожного працівника», - йдеться у зверненні компанії.
То що ж купівля поки невідомого мюзикла може означати для музичних шоу та VoD-платформ загалом? По-перше, індустрія вивчила важкий урок на прикладі фільму «Кішки»: не усі старі та улюблені шоу можуть бути адаптовані. Інколи не потрібно вигадувати, як замалювати зірковим котам ануси, і просто відзняти виставу на сцені, де їй і місце.
По-друге, за допомогою музичних шоу стримери можуть не тільки заробити, але і добряче наростити свою аудиторію. Успішний кейс вже показав мюзикл «Гамільтон», за який Disney виклала $75 млн. За даними аналітичної компанії Apptopia, після онлайн-прем’єри шоу застосунок Disney Plus завантажили 752 тисячі разів по всьому світу, що на 74% вище за середній показник попередніх чотирьох тижнів.