Вже наступного року ринок подкастної реклами у США сягне $1 млрд, прогнозує аналітична компанія eMarketer. Директор з прогнозів Шеллін Шум зазначила, що «постійне зростання кількості реклами у подкастах не дивує, адже інвестиції зробили подкасти доступними для широкої аудиторії».
Незважаючи на вплив пандемії COVID-19 на рекламні прибутки у першій половині 2020 року, eMarketer очікує, що ринок підстрибне у третьому і четвертому кварталі, й доходи за 2020-й сягнуть $782 млн. А 2021 року ця цифра підніметься на 44,9% - до $1,1 млрд.
Зростання рекламних прибутків повторює відповідне збільшення аудиторії подкастів. За прогнозами eMarketer, слухачі подкастів становитимуть понад 50% від загальної кількості цифрових слухачів у США.