Компанія The New York Times вперше в історії заробила більше на цифрових продуктах, ніж на друкованих. Цифрові прибутки видання, а саме онлайн-підписка та реклама, сягнули $185,5 млн, тим часом друковані видання змогли заробити $175,4 млн.
Компанія зазначає, що пандемія вдарила по як онлайн, так і друкованій рекламі, проте кількість підписок встановила новий рекорд. За другий квартал 2020 року онлайн доступ до продуктів передплатили 669 тисяч людей. Наразі The New York Times налічує 6,5 млн підписників, серед них 5,7 млн читає виключно цифрову версію видання.
Виконавчий директор Марк Томпсон назвав зрушення компанії з друкованого прибутку на цифровий «важливим досягненням у трансформації The New York Times» та додав, що до 2025 року компанія планує досягти 10 млн підписників.
«Ми довели, що це можливо створити якісний цикл, де всебічне інвестування у якісну журналістику стимулює глибоку зацікавленість аудиторії, що, в свою чергу, сприяє зростанню доходу та подальшому потенціалу інвестування», - підсумував Томпсон.