Поки хтось намагається вивести компанію з кризи, що виникла через пандемію, Facebook свої доходи лише збільшує. Компанія перевершила всі фінансові оцінки аналітиків за другий квартал 2020 року, отримавши більше 100 млн нових щомісячних користувачів.
Станом на 30 червня нарахували 2,70 млрд користувачів. Це на 12% більше, ніж минулого кварталу.
Загальна виручка склала $18,69 млрд, збільшившись на 11%, а чистий прибуток - $5,18 млрд (прибуток на акцію - $1,80). Тоді як на Волл-стріт розраховували на $17,4 млрд, а прибуток на акцію - $1,39. Зростання виручки компанії в другому кварталі 2019 року, для порівняння, склало 28%.
«Ми раді надати малому бізнесу інструменти, необхідні для розвитку й успіху в інтернеті в ці складні часи, - заявив генеральний директор Facebook Марк Цукерберг, оголошуючи результати. - І ми пишаємося тим, що люди можуть покладатися на наші послуги, щоб залишатися на зв'язку, коли вони не завжди можуть зустрічатися особисто».
Проте, він заявив, що на бізнес Facebook теж «вплинула пандемія COVID-19, і, як усі компанії, ми стикаємося з періодом безпрецедентної невизначеності в наших перспективах бізнесу».
У перші три тижні липня темпи зростання виручки від реклами - в порівнянні з аналогічним періодом минулого року - приблизно відповідали темпам зростання виручки від реклами в другому кварталі 2020 року (на рівні 10%). Facebook очікує, що темпи зростання доходів від реклами в третьому кварталі 2020 року будуть приблизно такими ж, як у липні.