Усі мріють працювати у Голлівуді. І великі медіакомпанії - не виняток. Нещодавно видання Buzzfeed оголосило про партнерство з продакшеном Liosngate щодо розробки низки художніх фільмів. Стрічки обіцяють робити «висококонцептуальними та соціально актуальними», спрямованими на міленіалів та покоління Z.
Поки компанії не розголошують теми чи назви майбутніх фільмів, відомо, що у розробці перебувають декілька проектів, і перший з них вийде в світ вже 2021 року. За основу фільму візьмуть оригінальні ідеї BuzzFeed та проекти, розраховані на встановлену аудиторію компанії.
«Ця хвилююча співпраця з Lionsgate позначає нову главу в історії BuzzFeed та зусиллях нашої студії. Ми розширюємо нашу стратегію, аби займатися довгохронометражним контентом та проектами, які святкують особистість, різноманіття, молодіжну культуру та розгортаються навколо тем та героїв, яких ми зазвичай не бачимо у центрі популярних фільмів», - заявив керівник відділу глобального контенту та кіно у BuzzFeed Річард Алан Рейд.
Тим часом The New York Times отримала новий підрозділ - сценарних проектів. Очолила його Кейтлін Ропер, яка з 2016 року працювала старшим редактором у The New York Times Magazine. Новий відділ «розроблятиме та продюсуватиме матеріали Times разом із голлівудськими продюсерами».
«Аби перенести історії Times на великі екрани, Кейтлін тісно співпрацюватиме з репортерами, редакторами, нашими голлівудськими агентами та низкою професійних сценаристів, продюсерів та режисерів. Усі, хто має ідею щодо адаптації, мають звернутися до неї», - оголосив співробітникам головний редактор Сем Долнік.