Навіть після серйозного удару по рекламних прибутках, який завдала пандемія, компанія Condé Nast ризикнула і заявила про запуск Vogue Scandinavia. Перший випуск журналу обіцяють видати вже весною 2021 року. Цільовими ринками видання стануть Швеція, Норвегія, Данія, Фінляндія та Ісландія.
Vogue Scandinavia стане 28-ою філією видання, після Vogue Hong Kong та Vogue Greece. Редакція журналу складатиметься з трьох невеликих офісів у Копенгагені, Хельсінкі та Осло.
Очолить видання Мартіна Бонньє, журналіст з багаторічним досвідом. Протягом восьми років вона працювала головним редактором найпопулярнішого жіночого лайфстайл-видання Damernas Värld («Світ жінок»), а також опублікувала п’ять книжок про моду та стиль.
У планах Бонньє - публікувати гострий діджитал-контент за співпраці з місцевими лідерами думок та інфлюенсерами. Запуск видання супроводжуватиме хештег #MyVogueScandinavia, за яким користувачі зможуть висловлювати свої думки та сподівання щодо журналу.
«Ми регулярно перевірятимемо хештег. Я хочу, щоб люди реально взаємодіяли з журналом. Ми будемо прислухатися до читачів та використовувати хештег так, аби вони відчувати себе частиною нашої платформи. Обіцяємо почути та втілити найкращі ідеї», - заявила Бонньє.