Чутки про те, що New York Times зацікавлена у купівлі подкаста Serial та компанії Serial Productions, що його виготовила, поширювались ще з минулого року. Проте видання відмовлялось коментувати ситуацію аж до липня 2020 року. Наразі NYT офіційно заявила, що підписала угоду на придбання продакшену. Ціну угоди не розголошують, але експерти вважають, що вона може сягати $50 млн в залежності від останніх досягнень та рейтингів подкастів.
New York Times також намагалася придбати ще один топовий подкаст - This American Life, але його творець Айра Глас навідріз відмовився. Тож компанії створили креативний та стратегічний альянс, що дозволить їм спільно розробляти нові теми та продавати рекламу.
Доказів того, що NYT, надихнувшись успіхом The Daily, з головою стрибнула у бізнес подкастів, достатньо. Цього року компанія придбала за $8 млн сервіс Audm, який конвертує статті на начитаний текст. Видання також залучає відомих у світі подкастів журналістів, зокрема Алікса Шпігеля - співавтора подкасту Invisibilia на NPR.