У самий розпал локдауна, 20 березня, міжнародний SVoD-гігант випустив оригінальний документальний міні-серіал «Король тигрів» (в оригіналі Tiger King: Murder, Mayhem and Madness, а «в народі» просто Tiger King), який став одним з найуспішніших власних розробок платформи - 34,3 млн переглядів за перші десять днів. У центрі сюжету історія Джо Мальдонадо, колись поліцейського, а потім власника зоопарку, який розводив тигрів. Щоб зробити бізнес максимально прибутковим, Мальдонадо багаторазово порушував закон, а також винайняв людей, щоб убити директора організації із захисту представників сімейства котячих Big Cat Rescue Керол Бескін.
Однак, як виявилося, сама назва Tiger King, що використовується Netflix, також порушує закон.
Американське видавництво Hollywood Weekly Magazine подало позов до Netflix, а також продюсерів мінісеріалу CBS Studios, Paramount і Imagine Television за неправомірне використання торгової марки, порушення авторських прав, нечесну конкуренцію і незаконне збагачення. В матеріалах справи вказується, що саме в редакції Hollywood Weekly Magazine придумали прізвисько Tiger King, яке дали Джо Мальдонадо, або як його ще називають, Джо Екзотику, який наразі відбуває 22-річний тюремний термін.
У HWM кажуть, що придумали прізвисько ще 2013 року. Але оформили документи на Tiger King, як бренд, лише 2 липня поточного року. Як би там не було, мінісеріал Netflix «шкодить іміджу редакції», тому, крім закриття проекту і припинення його дистрибуції, хочуть моральної компенсації. До мінусів для Netflix можна віднести і той факт, що у відео стример використовував обкладинки видання HWM, тобто, знав про прізвисько, дане Мальдонадо, ще на момент розробки проекту.
У Netflix ситуацію поки не прокоментували.