У другому кварталі 2020 року Netflix значно збільшив свою аудиторію. Завдяки карантину кількість підписників зросла на 10,2 млн, що значно більше за очікування у 7,5 млн. Однак за декілька годин після оприлюдення таких вражаючих показників акції компанії впали на 11%.
Причиною гордості та падіння Netflix став черговий звіт - за другий квартал 2020-го. У ньому компанія розповіла, що очікує лише 2,5 млн нових підписників у третьому кварталі цього року. Така цифра збентежила Wall Street, адже вона значно менша за звичайний приріст стримера. Для порівняння, минулого року третій квартал приніс Netflix 6,8 млн користувачів.
У листі акціонерам один з головних виконавчих директорів та співзасновник Netflix Рід Хастінгс зазначив, що за перше півріччя 2020 року аудиторія стримера виросла на 26 млн, майже зрівнявшись з приростом за весь 2019 рік (28 млн). «Проте ми очікуємо, що кількість нових підписників зменшуватиметься, оскільки користувачі оговтуються після шоку, пов’язаного з COVID-19 та карантинними заходами», - додав Хастінгс.
На сьогодні база користувачів Netflix налічує майже 193 млн підписок. Виручка сервісу склала трохи більше очікуваної суми - $6,15 млрд (проти $6,08 млрд), операційний прибуток - $1,34 млрд. Розмір чистого прибутку за підсумками другого кварталу 2020 року значно перевищує аналогічний показник 2019-го - $720 млн проти $271 млн.