Пандемія COVID-19 поставила спортивні заходи та іхніх трансляторів у незручну позицію. Поки у Європі росли показники теледивлення, можливість монетизувати цю аудиторію без спорту різко зменшилась.
У березні та квітні рейтинги спортивного стрімінгу впали до історично низьких показників. Повернутися до рівня перед пандемією вони змогли тільки у червні - з початком матчів Бундесліги, Ла-Ліги, Прем’єр-Ліги, та Серії А. За підрахунками Conviva, рейтинги спортивних програм у кінці червня виросли на 24% у порівнянні з першим тижнем березня.
За час карантину кількість годин перегляду розважального контенту стрибнула на 65%, однак почала падати з початку квітня. Глядачам набридли розважальні програми і вони охоче повертались до спорту. Також спад відчули новинні програми, які у середині квітня збільшили свою аудиторію на 180%.
Важливість спорту доводить і поновлення рейтингів теледивлення до пандемії. У червні спортивні програми не лише повернули свою частку, а й збільшили її на 30% у порівнянні з часткою до початку пандемії.
Прихильники спорту охоче обговорювали матчі у соціальних мережах. Буквально за два тижні у червні охоплення спортивних команд зросло на 30%. За цей час перегляди спортивних відео зросли на 82%, кількість опублікованих відео - на 31%, а кількість тематичних твітів - на 55%.
Якщо Європа стане прикладом того, як спортиві прихильники реагують на повернення програм, спортивні канали можуть видихнути. Адже глядачі готові витрачати час не лише на перегляд ігор, а й на їхнє обговорення у соціальних мережах.