Соцмережа TikTok давно перестала бути місцем, де збираються виключно підлітки, аби поділитися зі світом своїми дивними відео. Платформа стає все популярнішою серед аудиторії різного віку для будь-якого виду соціальної активності - наприклад, хештег Black Lives Matter знаходиться в тренді з більш ніж 12,2 млрд переглядів. Природно, такі показники не залишаються непоміченими бізнесом: рекламодавці все частіше дивляться в бік TikTok, бажаючи просувати там свої бренди.
До недавнього часу майданчик був для брендів «темною конячкою», однак тепер це змінюється. В кінці червня соцмережа презентувала проект TikTok For Business, оптимізувавши в ньому всі свої рекламні формати і послуги. Новинка дозволяє стежити за оновленнями сервісу і трендами, шукати інфлюенсерів і трендсеттерів на Creator Marketplace, звертатися за підтримкою, вивчати кейси великих брендів на прикладі різних категорій, рекламних продуктів і країн. В TikTok For Business компанія об'єднала всі свої рекламні формати: TopView (ролики тривалістю до 15 секунд, що ведуть на сайт рекламодавця), Brand Takeovers (брендована обкладинка при вході в застосунок), In-Feed Videos (вбудовані відео), Hashtag Challenges (брендовані хештеги) і Branded Effects (брендовані маски).
Brand Takeovers - це реклама на 3-5 секунд в форматі відео або зображення, In-Feed Videos тривають до 60 секунд. Hashtag Challenges пропонує користувачам створити контент навколо хештега, а функція Hashtag Plus додає можливість покупки. Branded Effects дозволяє бізнесу безпосередньо впливати на процес створення контенту. Маски і лінзи можуть бути тепер не тільки в форматі 2D, 3D, але і в AR на передньому чи задньому плані в відео. Ефекти можна об'єднати з хештегом для посилення взаємодії користувача з брендом.
Також TikTok представила новий інструмент - AR-ефект Brand Scan. Аналітики припускають, що функція доповненої реальності може скласти конкуренцію аналогічним інструментам Snapchat - AR Sponsored Lens і Word Lenses.
Решта маркетингових інструментів TikTok були доступні й раніше, але тепер їх об'єднали в одному проекті. У компанії говорять, що це не межа, і лінійка продуктів розширюватиметься. Також на платформі запустять центр онлайн-навчання, який допоможе маркетологам зорієнтуватися у пропонованих форматах. Користувач зможе отримати інструкцію з продуктів і креативні рекомендації від TikTok, які допоможуть в реалізації кампаній.
Що стосується цін, то їх у TikTok не розкривають, відзначаючи, що це залежить від цілей бренду і масштабів кампанії. Деякі вимоги перераховані на сайті платформи - наприклад, мінімальний денний бюджет становить $50. Крім того, керівництво соцмережі заявляє, що платформа буде максимально гнучкою по відношенню до рекламодавців. Не забувають тут і про дослідників - компанія розвиває партнерство з Kantar, Nielsen, Milward Brown та іншими.
Метою запуску нової платформи є перетворення TikTok з місця, де маркетологи просто експериментують, на повноцінного конкурента глобальним гравцям, серед яких Facebook, Instagram, Twitter і Snapchat. Як думаєте, у них вийде?