Попри багаторічні розмови про те, що об'єм перегляду контенту на платформах відео за запитом збільшується, а традиційний телеперегляд падає, дані дослідження лондонської компанії Mirada свідчать про інше. На час карантину - з 1 лютого по 30 квітня - загальносвітовий показник перегляду лінійних платних каналів збільшився на 24%. А в проміжку з понеділка по п'ятницю споживання збільшилося в середньому на 18%.
Джерело: Mirada, червень 2020 року
Звичайно, різке зростання пояснюють пандемією. Люди залишалися вдома та частіше вмикали телевізор, особливо представники старшого покоління. Зокрема, від стрибка сильно виграли новинні телеканали - іноді їхнє дивлення збільшувалася на 80%.
Споживання відео за запитом (VoD) на платформах операторів платного телебачення збільшилось на 41%. З понеділка по п'ятницю показник збільшувався в середньому на 32%. Дані також виявили значне збільшення споживання контенту у дітей - на 56%, а з понеділка по п'ятницю - на 79%. Як кажуть в компанії, схоже, що багато батьків запровадили політику необмеженого часу біля екранів.