Компанія Vuulr у співпраці з PR-агентством Boom! та найавторитетнішим онлайн-виданням про медіа С21Media запускають перший щорічний digital-ринок телевізійного контенту Content Market LIVE! Івент відбудеться 6 серпня відразу в трьох часових зонах: об 11 ранку за часом Сінгапуру, 11 по Лондону і, нарешті, об 11 по Лос-Анджелесу.
Content Market LIVE! покликаний дати можливість купувати і продавати контент онлайн, незважаючи на всілякі обставини й форс-мажори, зокрема викликані пандемією. Учасники Content Market LIVE! можуть зареєструватися як селлери і баєри, за бажанням.
Баєри зможуть пітчити презентації, брати участь в живих Q&A-дискусіях з дистрибуторами, дивитися трейлери, а також купувати права через маркетплейс Vuulr. Без будь-якої комісії для проектів завантажених протягом дванадцяти місяців після івенту, і з 10% від угоди за контент, пропонований безпосередньо в межах пітчингів.
Зокрема, організатори кажуть, що будуть представлені каталоги «шести провідних світових дистрибуторів», але яких саме - не згадують. Схоже на те, що серед них будуть Fremantle, Keshet International і Endemol Shine Group.
Презентації триватимуть 30 хвилин, на Q&A-дискусії відводять по 15 хвилин. Крім ринку контенту, можна сміливо переглядати і каталог маркетплейсу Vuulr - наразі там вже більше 11 тис. тайтлів загальним хронометражем 70 тис. годин.