Netflix тут, Netflix там... Сказати, що Netflix - незаперечний гігант на міжнародному ринку відео за запитом, це не сказати нічого. Сервіс працює по всьому світу, витрачає мільярди доларів на оригінальний контент (та ще й постійно нарощує суми), а абонентська база росте як на дріжджах. За квітневими даними, її розмір дорівнює населенню Японії та Італії разом, тоді як аналітики Comparitech вважають, що до кінця червня база перевищить 200 млн.
Станом на квітень Netflix оголосив про 183 млн передплатників, з яких 69 млн проживають у Північній Америці, 58,7 млн - у Європі, на Близькому Сході і в Африці, 34,3 млн - у Латинській Америці, 19,8 млн - в Азіатсько-Тихоокеанскому регіоні. Якщо тенденція першого кварталу 2020 року збереглася (а повсюдний локдаун через коронавірус цьому тільки сприяв) - до кінця поточного місяця у відеосервісу буде вже 200,5 млн абонентів. А це понад $6 млрд доходу щомісяця.
Згідно з прогнозом, станом на кінець другого кварталу, до ТОП-3 країн за кількістю передплатників Netflix увійдуть: США з 65,27 млн, Бразилія з 17,89 млн, а також Великобританія - 16,7 млн. А це щомісячний дохід у розмірі $2,5 млрд, €432 млн і $522 млн на місяць відповідно.
Найбільше зростання абонентів спостерігається в Азії, частково через стратегію з розвитку в Індії - в цій країні Netflix планує отримати 100 млн передплатників. Також зростає Європа. І в обох регіонах збільшується дохід. Який, до речі, зберігається майже на одному й тому ж рівні у Північній Америці вже понад рік - у першому кварталі 2020-го дохід збільшився лише на 1,16%.
Минулий рік компанія закінчила з 167 млн передплатників і доходом понад $20,1 млрд.