Якщо в Zoom наразі рахують гроші й радіють, то в корпорації Google, швидше за все, їх рахуватимуть з іншими емоціями. Так вважають аналітики eMarketer. На їхню думку, річний дохід Google від реклами скоротиться на 5,3% - до $39,6 млрд. А це перший спад за останні 16 років - від 2004-го.
Рекламний дохід Google все одно буде більшим, ніж у конкуруючих Amazon і Facebook, але частка корпорації на американському ринку digital-реклами все ж скоротиться - з 31,6% до 29,4%.
Аналітики eMarketer вказують на те, що ряд готелів і авіаліній майже не розміщуються в інтернеті. І цьому є просте пояснення - коронавірус. І хоча туризм починає оживати, багатьом компаніям доводиться урізати бюджети та вводити акції безпосередньо на послуги, щоб знову привернути клієнтів.
Що стосується вищезазначених Amazon і Facebook, то їх рекламний дохід збільшиться, хоча і більш повільними темпами, ніж очікувалося. Вони менш схильні до втрат з боку туризму. Тим більше Amazon прибрала частину реклами з пошукової видачі Google, що також не на руку останній.
У Google це не коментують, проте в квітні Alphabet, материнський холдинг компанії, вже повідомляв про спад digital-реклами.