Французька інвестиційна компанія Mediawan, неодноразово помічена в поглинаннях окремих продакшен-компаній, вирішила грати по-крупному: наразі вона веде переговори про покупку міжнародної продакшен-групи Lagardère Studios. Паралельно Mediawan придбала іспанський продакшен Good Mood та придивляється до частки німецької Leonine, а також локальної продакшен-групи Troisième Oeil.
Mediawan готова заплатити за Lagardère приблизно €100 млн. Й не дивно, адже Lagardère розробляє, виробляє й дистрибує телевізійний контент на трьох континентах: їй належать 25 компаній на території Європи, Латинської Америки і Африки. Серед них - продакшен-відділення 909 Productions, Boomerang TV, Veranda, Aito Media Group, Skyhigh TV, Keewu, Atlantique Productions, DEMD Prod і Resolution. А також три дистрибутора - Lagardère Studios Distribution, Les Editions Musicales François 1er і Telmondis Distribution.
Lagardère робить ставку на серіали та шоу. Так, вона продюсувала багатосерійну драму «Борджіа» (Borjia) на замовлення Canal+ та Netflix, п'ять сезонів комедії «Наші дорогі сусіди» (Nos chers voisins; 1700 епізодів), оригінальні й адаптовані шоу Teen mom: celebrity support, With open arms, Meet the van Rossems, Worst Driver і «Віллі Хаапасало та друзі» (Haapasalo and Friends).
Якщо угоду укладуть, засновники Mediawan П'єр-Антуан Каптона (Pierre-Antoine Capton), Ксав'є Ніль (Xavier Niel) і Матьє Пігасс (Matthieu Pigasse) планують створити медіахолдинг Mediawan Alliance. Не в останню чергу завдяки підтримці американського фонду інвестицій KKR, який сам часто скуповує медійні активи.
Mediawan з'явилася чотири роки тому і з тих пір активно інвестувала в медіаринок у сфері виробництва й дистрибуції телеконтенту. Так, зокрема, 2018 року викупила 80% активів Storia Television, що була телевізійним підрозділом EuropaCorp.